خانواده بزرگ همراهان پاسارگاد

درباره ما تماس با ما
تلفن تماس : ۰۲۶۳۲۵۲۸۴۲۰ موفقیت همراه همیشگی ماست
  • صفحه نخست
  • دسترسی ها
    • مقالات

    • مقالات

    • دسترسی ها
  • درخواست همکاری
  • درخواست بیمه
  • سوالات متداول
  • گالری تصاویر
  • ویدیوها
  • تیم همراهان پاسارگاد
  • عضویت/ ورود
خانواده بزرگ همراهان پاسارگاد
  • صفحه اینستاگرام هادی زیتونی مدیر ارشد سازمان صفحه اینستاگرام هادی زیتونی مدیر ارشد سازمان
  • ارسال پیام به شماره واتساپ همراهان پاسارگاد ارسال پیام به شماره واتساپ همراهان پاسارگاد
چگونه مشتری را مشتاق به خرید کنیم

چگونه مشتری را مشتاق به خرید کنیم

  • صفحه اصلی
  • بازاریابی و فروش بیمه عمر
  • چگونه مشتری را مشتاق به خرید کنیم

چگونه مشتری را مشتاق به خرید کنیم؟!

 

بازاریابی شما باید عقاید مصرف کننده را عوض کند، اگر از عهده این کار برنمی آیید، این کار را به دیگری محول کنید، در غیر این صورت از شروع کارتان پشیمان می شوید. اگر تناقض در ارتباط با عقاید رفتاری – اجتماعی مصرف کنندگان باشد، این مقاله کمک زیادی در رفع مشکل شما می کند.

 

خودکار، خودرو، تلفن همراه و... کالاهایی هستند که مصرف کننده در خرید اصل کالا مشکلی ندارد، تنها در انتخاب نوع، مارک و طرح محصول دچار تردید و دودلی است و تصمیم در خرید کالا برایش مشکل است.

اگر شما قصد فروش چنین کالایی را  دارید، نگرانی خاصی نخواهید داشت. فقط باید کالای شما با سلیقه گروهی از مصرف کنندگان منطبق باشد.



برای فروش بهتر این محصولات، اغلب انجام تبلیغات خوب، موثر خواهد بود. برای مثال اگر کالای شما نوع کلاسیک خودنویس است، یک راه ارائه محصول این است که یک تیزر تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای با فضاسازی تیره بسازید که در آن یک کاراکتر را در حالی که لباس رسمی بر تن دارد، در حال امضای یک سند نشان دهد.

تبلیغات موثر، کار خود را انجام می دهد، حتی اگر از نظر شما که فروشنده محصول هستید، این امر ممکن نباشد. درست مثل جریان الکتریسیته که شما بدون دانش و مطالعه رشته الکترونیک فقط با زدن کلید، لامپ منزل خود را روشن می کنید. در اصطلاح به این کالا، «کالای معلوم» می گوییم. کالایی که هویت آن برای مصرف کننده آشکار است و تفاوت تنها در جزئیات آن است. اگر کالای شما با عقاید مصرف کننده سازگار است، بازاریابی شما به نسبت ساده است، اما اگر کالای شما با عقاید مصرف کننده در تناقض باشد، به اصطلاح کالای تان مجهول باشد یا راه سختی در پیش دارید.



بازاریابی شما باید عقاید مصرف کننده را عوض کند، اگر از عهده این کار برنمی آیید، این کار را به دیگری محول کنید، در غیر این صورت از شروع کارتان پشیمان می شوید. اگر تناقض در ارتباط با عقاید رفتاری – اجتماعی مصرف کنندگان با شد، این مقاله کمک زیادی در رفع مشکل شما می کند.


اولین مطلبی که باید به شما یادآوری کنم این است که در این راه صبور باشید. در ایران مردم برای خوردن ماکارونی از چنگال و یا قاشق استفاده می کنند، اگر کالای شما جایگزینی برای قاشق و چنگال با شد، باید بدانید که اصولا طرفداران ماکارونی ما کسانی که ماکارونی را با ذوق و شوق می خورند، به طول کل در کدام جایگاه اجتماعی قرار دارند و راه رسیدن به آنها چگونه است؟



مسلما این گروه بهترین گزینه برای ترکز در آغاز فروش هستند. وقتی کالا وارد خانه مصرف کنندگان می شود، از آن پس بازاریابی زویرپوستی و نامحسوس و البته بدون هزینه انجام خواهد شد.



درمورد جایگزین قاشق و چنگال توصیه من به شما این است که با شرکت سک سک یا لپ لپ وارد مذاکره شوید. از این طریق کالای تان مستقیم به دست مصرف کننده اصلی می رسد و این نقطه شروع تبلیغات توسط مصرف کننده است.



اما گاهی کار از این پیچیده تر می شود و بازار هدف شما درصد زیادی از جامعه را شامل می شود. به طور مثال در تقسیم بندی جامعه ایرانی از لحاظ توان مالی، جمعیت کثیری در گروه طبقه متوسط و متوسط رو به پایین قرار می گیرند. این قشر بسیار آسیب پذیر هستند. برای ارائه محصول جدید که با عقاید آنها در تناقض است، صبر را از یاد نبرید.

برای فروش کالا به این قشر، هرگز سعی نکنید خریدار را در تنگنا قرار دهید، چون نتیجه به ضرر شما خواهد بود. در شرایطی که شخص مجبور به انتخاب از بین دو کالا باشد، انتخابش بیشتر از روی تجربه است و کالایی را می خرد که قبلا آن را تجربه کرده باشد. به رغم آنکه کالایی که شما ارائه دادید همان کار را بهتر انجام می دهد، اما چون کار به گونه ای دیگر انجام می دهد که با عقاید شخص در تناقض است، کالای شما در اولویت قرار نمی گیرد. پس صبور باشید و به مصرف کننده فرصت تفکر و انتخاب از روی اعتقاد دهید. در این گونه موارد بازاریابی یک فرایند است، نه صرفا یک نقطه شروع و پایان زودگذر. هر عمل کوچک که توسط شما انجام شود یا نمایش داده شود، باعث می شود که درک مردم نسبت به شما تحت تاثیر قرار گیرد. چنین چیزی در یک لحظه، یک ماه و حتی گاهی یک سال اتفاق می افتد.


مصرف کننده در شرایط بحرانی قادر به تفکر راجع به محصول جدید مخالف با عقاید سابقش نیست. حتی اگر محصول شما در جهت ارتقای توان خرید قشر متوسط، مثلا کارت تخفیف باشد، باید بدانید که شروع یک باره فروش این محصول در شب عید که به نظر می رسد از این طرح استقبال شود، اشتباه است. در شرایط مالی و فکری شب عید، شخص حتی اگر تحصیلکرده باشد، بازهم کارت تخفیف تان را نمی خرد، بلکه بهای خرید کارت را تنها با خرید مثلا یک جفت کفش از دست می دهد و به مزیت داشتن کارت فکر نمی کند.


ارائه محصول جدید در تناقض با عادات مصرف کننده، نیازمند صرف هزینه تبلیغاتی بالا، استخدام بازاریابان و ویزیتورهای حرفه ای است. آنچه در کمپین تبلیغاتی شما می گذرد، نقش تعیین کننده ای در فروش کالایتان دارد. هرگز در ارائه محصول جدید طرح های ضربتی کارساز نخواهد بود. باید صبور باشید و در عین حال زمان را از دست ندهید.



طرح تبلیغاتی باید به گونه ای باشد تا مصرف کننده به این باور برسد که استفاده از کالای شما زندگیش را راحت تر می کند و به نوعی نداشتن محصول برایش ایجاد خلأ کند؛ درست مثل عینک های طبی که در بدو ورودش در نظر عامه مردم یک کالای فرنگی به حساب می آ مد. یا تلفن همراه که در ابتدا بیشتر جنبه تزئینی داشت، اما حالا به صورت یک نیاز محسوب می شود. اگر در برنامه تبلیغاتی تان آموزش استفاده از محصول را نیز بگنجانید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. یکی از راه های منساب برای ارائه محصول جدید، تست کردن رایگان آن توسط مصرف کنندگان است. شاید کالای شما به گونه ای باشد که بتوان آن را در قالب هدیه از کارفرما به کارمند، به دست مصرف کننده برسانید و یا در مواردی دعوت مصرف کنندگان به بازدید از کالا در محل فروش نیز می تواند برای آشناکردن مصرف کنندگان با محصولات جدید مفید باشد.



به خاطر داشته باشید عامه مردم در مقابل تغییر، واکنش منفی نشان می دهند. پس صبور باشید و با ارائه طرح منطقی، کالای غیرمعمول تان را به فروش برسانید

 

 

اشتراک گذاری :
پسندیدم 10

گروه های گالری

6 آبان 1400
همایش پیش به سوی موفقیت در مورخ ۲۹-۰۱-۱۳۹۸

6 آبان 1400
همایش باورهای ثروت آفرین در مورخ ۲۴-۰۸-۱۳۹۷

6 آبان 1400
همایش اعتماد به نفس در مورخ ۱۴-۰۴-۱۳۹۷

6 آبان 1400
همایش فروش حرفه ای بیمه های عمر در مورخ ۲۰-۰۲-۱۳۹۷

6 آبان 1400
همایش هدف سازی در مورخ ۱۷-۱۲-۱۳۹۶

خانواده بزرگ همراهان پاسارگاد

تماس با ما

خانواده بزرگ همراهان پاسارگاد

شعبه اشخاص - کرج - عظیمیه - چهل و پنج متری کاج - چهار راه نیک نژاد - ساختمان پاسارگاد - پلاک ۲۲۴- طبقه اول

ایمیل: zeytooni.48254@gmail.com

تلفن: ۰۲۶۳۲۵۲۸۴۲۰

تلفن: ۰۲۶۳۲۵۲۸۴۲۲

صفحه اینستاگرام هادی زیتونی مدیر ارشد سازمان ارسال پیام به شماره واتساپ همراهان پاسارگاد

آخرین مقاله ها

  • همراه بیمه پاسارگاد جمعه، 7 آبان 1400
  • گواهی پزشکی بیمه عمر و تامین آتیه سه شنبه، 28 دی 1400
  • فرم تائیدیه صدور بیمه عمر یکشنبه، 30 آبان 1401
  • تائیدیه صدور بیمه نامه عمر و تامین آتیه یکشنبه، 30 آبان 1401
  • درخواست عودت وجه قسط اول سه شنبه، 30 آذر 1400

تمامی حقوق سایت متعلق به سازمان فروش همراهان پاسارگاد کد 8254 می باشد

درباره ما سرویس مقاله ها تماس با ما سوالات متداول درخواست همکاری نقشه سایت